Διάφορα

Διαδικτυακή πλατφόρμα δωρεάν διεθνούς προβολής για τις επιχειρήσεις της Δράμας

Ένα σημαντικό βήμα όπως ανακοίνωσε η Ένωση Ξενοδόχων Δράμας είναι η συνεργασία της μέσω του project Erasmus + με την Βουλγαρία και την Ιταλία. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας θα δημιουργηθεί μια διαδικτυακή πλατφόρμα με επιχειρήσεις της Δράμας όπου μπορούν να ενταχθούν και να διαφημιστούν δωρεάν σε όλο τον κόσμο.

Η πρόσκληση απευθύνεται σε οινοποιεία, τουριστικές επιχειρήσεις (ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια,ταξιδιωτικά πρακτορεία,γραφεία εναλλακτικού τουρισμού) επισιτιστικές επιχειρήσεις(καφέ-εστιατόρια). Σύμφωνα με μελέτες, πλέον του 80% του ενεργού πληθυσμού της παγκόσμιας κοινότητας, ενημερώνεται και λειτουργεί μέσα από το διαδίκτυο, σε ό,τι αφορά στη διαδικασία επιλογής προορισμού διακοπών, στις κρατήσεις και την αγορά υπηρεσιών στον τόπο προορισμού.

Παράλληλα σύμφωνα με τον ΕΟΤ, η Ελλάδα διαφαίνεται ότι έχει ανακτήσει – ίσως προσωρινά αν και αυτό θα φανεί στην συνέχεια – σημαντικό μέρος του μεριδίου που είχε απολέσει από το 2010. Παράλληλα, η εικόνα της Χώρας διεθνώς, σε σχέση με τα ισχύοντα στον Τουρισμό έχει βελτιωθεί σημαντικά.

Η διεθνής οικονομική συγκυρία έχει πλήξει μεγάλο μέρος των Χωρών μελών της ΕΕ συμπεριλαμβανομένων τόσο των αγορών- δεξαμενών για τον Ελληνικό Τουρισμό όσο και τωνανταγωνιστών μας, επηρεάζοντας συνεχώς με αυτό τον τρόπο, τις επιλογές των εν δυνάμειτουριστών (π.χ τρόπος, χρόνος και μέσο επιλογής προορισμού διακοπών, διάρκεια διακοπών ανά κοινό-στόχος, κατά κεφαλή δαπάνη κ.λπ).

Σύμφωνα λοιπόν με στοιχεία που έχει στη διάθεσή του ο ΕΟΤ από πρόσφατες μελέτες στις δύο βασικές αγορές δεξαμενές για τον Ελληνικό Τουρισμό (Μεγ. Βρετανία, Γερμανία) προκύπτει η ανάγκη στόχευσης ειδικών κοινών-στόχος μέσα από συγκεκριμένα δίκτυα επικοινωνίας προκειμένου να διατηρηθεί η θετική εξέλιξη της τουριστικής κίνησης για την Ελλάδα.

Επίσης, τα κοινά-στόχος στα οποία οφείλει να απευθύνεται ο Ελληνικός Τουρισμός πλέον, αφορούν σε διαμορφωτές των τάσεων (trend setters, style hounds κλπ), τα οποία θα πρέπει να τροφοδοτούνται με οποιοδήποτε στοιχείο αποτελεί προστιθέμενη αξία στη συνολική παραδοσιακή και αναμενόμενη εικόνα του αυθεντικού προορισμού Ελλάδα.

Ακόμη στον τομέα της επικοινωνίας, το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διάφορες εφαρμογές και εργαλεία που συνδέονται με την κινητή τηλεφωνία και τις φορητές συσκευές πρόσβασης στο διαδίκτυο, συμβάλουν στην άμεση επικοινωνία του βαθμού ικανοποίησης, των συναισθημάτων και εμπειριών των τουριστών, τόσο κατά το διάστημα των διακοπών όσο και μετά το πέρας τους.

Το νέο όραμα του Ελληνικού τουρισμού (Ελλάδα κλασσικός-ανθρωποκεντρικός- παραδοσιακός- αυθεντικός –ιστορικός προορισμός για όλες τις εποχές του χρόνου) απαιτεί τη δόμηση ισχυρής στρατηγικής επικοινωνίας, ικανής να προβάλλει αποτελεσματικά το διαφοροποιημένο Ελληνικό ποιοτικό τουριστικό προϊόν, να ανταποκριθεί στη ρευστότητα της διεθνούς τουριστικής ζήτησης, της κατάστασης των τουριστικών επιχειρήσεων και του εντεινόμενου ανταγωνισμού και να προσελκύσει τους καταναλωτές τουρίστες / έμπειρους ταξιδιώτες οι οποίοι πλέον είναι πολύ ευαίσθητοι στην ποιότητα και ιδιαιτέρως απαιτητικοί.

Ρεπορτάζ: Βαγγέλης Ψωμάς

 

 

Discussion

No comments yet.

Post a Comment

Ζητειται διανομεας

Απο εκδοτική εταιρία ζητείται άτομο για διανομή εντύπων. Εργασία συνεχής με ασφάλιση. Απαραίτητο δίπλωμα οδήγησης μηχανής. Αποστολή βιογραφικών στο xenia.arg@gmail.com
ΣΗΠΕ (Σύνδεσμος Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων)