Διάφορα

Προθεσμία μίας εβδομάδας ζήτησε χθες ο κ. Σπίρτζης για τους οδικούς άξονες

Ούτε χθες απαντήθηκε η ερώτηση του βουλευτή Δράμας κ. Δημήτρη Κυριαζίδης, ενώ η κυβέρνηση προκρίνει την έναρξη της κατασκευής του τμήματος Μαυρολεύκη – Ν. Μπάφρα.

Προθεσμία μίας εβδομάδας για να τοποθετηθεί επί της ερώτησης του βουλευτή Δράμας της Νέας Δημοκρατίας κ. Δημήτρη Κυριαζίδη, ζήτησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, όπως έγινε γνωστό χθες μετά τη εκ νέου αναβολή της συζήτησης στη Βουλή.

Όλα δείχνουν πλέον ότι ο κ. Σπίρτζης θα ανοίξει τα χαρτιά της κυβέρνησης σε σχέση με τους οδικούς άξονες που αφορούν τη σύνδεση της Δράμας με την Εγνατία οδό, την επόμενη Πέμπτη 30 Νοεμβρίου.

Δημήτρης Κυριαζίδης: «Η κυβέρνηση ζήτησε προθεσμία μιας εβδομάδας»

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε χθες το μεσημέρι ο βουλευτής Δράμας της Νέας Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Κυριαζίδης αναφέρει τα εξής:

«Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κος Χρήστος Σπίρτζης  ζήτησε προθεσμία μίας (1) εβδομάδος, προκειμένου να απαντήσει στην επαναλαμβανόμενη ένα (1) χρόνο περίπου Επίκαιρη Ερώτηση του Αναπληρωτή Γενικού Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδος της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτή Δράμας κ. Δημήτρη Κυριαζίδη, η οποία  έπρεπε να συζητηθεί στη Βουλή.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον λοιπόν η Δραμινή κοινωνία και όχι μόνο, αναμένει την προσεχή Πέμπτη (30-11-2017) την θέση της κυβέρνησης για την προοπτική εξόδου της Δράμας και από την οδική απομόνωση, με ό,τι αυτό αρνητικά περιέχει.

Αυτό το μήνυμα κατά την ολιγόλεπτη “συζήτηση” στη Βουλή για τη μη παρουσία του καθ’ ύλη αρμόδιου Υπουργού μετέφερε προς τον Βουλευτή, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Νίκος Μαυραγάνης.

Ίδωμεν την προσεχή Πέμπτη…»

Οι αναφορές Μαυραγάνη στην συζήτηση για την αναβολή της ερώτησης

Κατά τη συζήτηση στο Κοινοβούλιο για την αναβολή της συζήτησης επί της ερώτησης του κ, Κυριαζίδη για τους οδικούς άξονες, παρενέβη ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Νίκος Μαυραγάνης, ο οποίος ανέφερε κάποια στοιχεία για την πρόοδο μελετών στο άξονα Δράμας – Καβάλας (τμήμα του Ε61). Συγκεκριμένα:

«Κύριε Βουλευτά, ευχαριστώ καταρχήν για την ερώτηση. Πράγματι είναι ένα ζήτημα που αφορά μια πολύ ταλαιπωρημένη κατασκευή, αλλά και μελέτη πριν από την κατασκευή που συνολικά η πολιτεία, θα έλεγα, έχει αδρανήσει για πάρα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.

Όπως ξέρετε, η αρμοδιότητα γι’ αυτές τις μελέτες, μετά από κάποιες ημιτελείς προσπάθειες που έγιναν, έχει ανατεθεί στην Εγνατία Οδό πια από τον Δεκέμβριο του 2014 και μετά με μια νέα υπουργική απόφαση μετά τις αρχές του 2016 κ.λπ.

Η δική μου πληροφόρηση είναι ότι προχωρούν οι μελέτες. Ειδικά στο σκέλος εκείνο που αφορά την παράκαμψη της Καβάλας, είναι σε τελική φάση. Επειδή, όμως, στα υπόλοιπα τμήματα υπάρχει η διάθεση να εξευρεθούν περαιτέρω κονδύλια για να ολοκληρωθούν οι μελέτες και πιθανόν να χρειαστεί σε κάποια σημεία του αισθητικού δάσους μια διαφορετική χάραξη, υπάρχουν κάποια νέα στοιχεία που αφορούν κυρίως στην εξεύρεση πόρων για τις μελέτες αυτές. Αυτός είναι ο λόγος που και ο Υπουργός θέλει να συζητηθεί την άλλη εβδομάδα, για να μπορέσουν να δώσουμε ουσιαστικές πληροφορίες προς τον δραμινό λαό.»

Προκρίνεται η έναρξη κατασκευής του τμήματος Μαυρολεύκη – Ν. Μπάφρα

Πρόθεση της κυβέρνησης, όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ, είναι να κατασκευαστεί κατά προτεραιότητα ο άξονας Δράμα – Αμφίπολη και μάλιστα να ξεκινήσει η  κατασκευή, όπως είχε αναφερθεί από το περασμένο καλοκαίρι, από το κομμάτι Μαυρολεύκη – Νέα Μπάφρα το οποίο μπορεί στους επόμενους τρεις μήνες να ολοκληρωθεί μελετητικά. Σε ότι αφορά τη χρηματοδότηση για την κατασκευή αυτού του τμήματος, θα αναζητηθεί σε πόρους του Δημοσίου στο μεγαλύτερο ποσοστό, με μικρότερη συμμετοχή και των Περιφερειών Αν. Μακεδονίας- Θράκης και Κεντρικής Μακεδονίας. Δεν αποκλείεται ο κ. Σπίρτζης να ανακοινώσει και χρονοδιαγράμματα για την ολοκλήρωση των μελετών και τη συνέχεια της εξέλιξης του έργου.

Ρεπορτάζ: Άγγελος Θ. Νουσδίλης

 

Discussion

No comments yet.

Post a Comment

ΣΗΠΕ (Σύνδεσμος Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων)